Adicted Report post Posted December 27, 2019 Vulture mine area? Share this post Link to post Share on other sites
Edge Report post Posted December 27, 2019 35 minutes ago, Adicted said: Vulture mine area? No sir Share this post Link to post Share on other sites
biglakejake Report post Posted December 28, 2019 organ pipe cactus national monument. just a guess. lee Share this post Link to post Share on other sites
Couzer Report post Posted December 28, 2019 On private property according to the sign 😊 Share this post Link to post Share on other sites
elkaholic Report post Posted December 28, 2019 Old humbug mining claim Share this post Link to post Share on other sites
biglakejake Report post Posted December 28, 2019 the flagpole on the hilltop sure makes me think of the international border. Share this post Link to post Share on other sites
Edge Report post Posted December 28, 2019 34 minutes ago, biglakejake said: organ pipe cactus national monument. just a guess. lee No Share this post Link to post Share on other sites
Edge Report post Posted December 28, 2019 19 minutes ago, elkaholic said: Old humbug mining claim About as far off as the Vulture Mine guess. Share this post Link to post Share on other sites
Edge Report post Posted December 28, 2019 32 minutes ago, Vowell said: On private property according to the sign 😊 I can recall when this shack was occupied by a squatter we called Rattlesnake Annie. 1 Share this post Link to post Share on other sites
AZLance Report post Posted December 28, 2019 Near powerlines 2 Share this post Link to post Share on other sites
elkaholic Report post Posted December 28, 2019 Looks like a fixed up China dam site Share this post Link to post Share on other sites
Edge Report post Posted December 28, 2019 19 minutes ago, elkaholic said: Looks like a fixed up China dam site Warm Share this post Link to post Share on other sites
Edge Report post Posted December 29, 2019 22 hours ago, elkaholic said: Looks like a fixed up China dam site Close enough.... Just a few miles south on the Little San Domingo. My newest placer claim. There's literally gold lying on the ground in plain sight. 5 Share this post Link to post Share on other sites
elkaholic Report post Posted December 29, 2019 Cool find. I was gonna say fort tule homestead but pic was a shack 1 Share this post Link to post Share on other sites