n2horns Report post Posted September 14, 2016 I am looking for an engraver for SBR/TRUST on firearms engraving. I am in QC / East Valley but will travel if someone is good. Share this post Link to post Share on other sites
ctracingraptor Report post Posted September 14, 2016 I know a guy that will laser engrave your SBR, but he lives by the 101 & I-17. And I know a excellent guy for NFA trusts Share this post Link to post Share on other sites
Couzer Report post Posted September 14, 2016 I had Mr Silencer do mine in the East Valley. Quick turn around, did a good job 1 Share this post Link to post Share on other sites
MRL1984 Report post Posted September 14, 2016 I had my SBR lower engraved by Molon Labe in Peoria,(Bell and 101). Would recommend them completely. Picked up some other items they engraved while I waited. Good group to spend some time with. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Vinnie B Report post Posted September 14, 2016 Derek at AZEX is in Queen Creek 480-507-0200 Share this post Link to post Share on other sites
Kingzero Report post Posted September 14, 2016 I had Mr Silencer do mine in the East Valley. Quick turn around, did a good job Me too. He did it while I waited....pretty cool. 50 bucks and he's on Meridian and Elliot. 1 Share this post Link to post Share on other sites
firstcoueswas80 Report post Posted September 14, 2016 What needs to be engraved? Share this post Link to post Share on other sites
cactusjack Report post Posted September 15, 2016 Mr silencer +1000 Share this post Link to post Share on other sites
Couzer Report post Posted September 15, 2016 What needs to be engraved?The SbR and trust info!!!! I dropped mine off the day Mr Silence got his new machine, it was the test one, glad it didn't go wrong ha ha Share this post Link to post Share on other sites
n2horns Report post Posted September 15, 2016 I have some lowers to get engraved for sbr nfa rules. Thanks all for the suggestions. Share this post Link to post Share on other sites