Barnesboy Report post Posted September 17, 2015 So I've been watching the show "The Hunt" on discovery channel and not only does it get me pumped for hunting season but also made me add a Kodiak bear hunt with my bow on my hunting bucket list. So I thought it would be cool to see how many guys have a bucket list for hunts. If so post your top 3. My top 3 are. They are not in order. 1) Spot and stalk mt. lion w/ bow 2) Strip Mule Deer Hunt 3) African Dangerous Big 5 Share this post Link to post Share on other sites
Couzer Report post Posted September 17, 2015 Brown Bear Moose Mountian lion Not sure why but I never want to hunt Africa. 3 Share this post Link to post Share on other sites
AZkiller Report post Posted September 17, 2015 Not in order. Muskox, Moose, Sheep dont care what type. Share this post Link to post Share on other sites
4Falls Report post Posted September 17, 2015 As I get older my bucket list gets more do-able 1. black bear 2. branch antlered bull elk 3. archery pronghorn Share this post Link to post Share on other sites
GreyGhost85 Report post Posted September 17, 2015 1. Marco Polo Sheep 2. Free range aoudad (32"+) been stumped twice 3. Arizona bighorn sheep. Desert or Rocky Share this post Link to post Share on other sites
sherman Report post Posted September 17, 2015 Mine is 1: Yukon moose 2: Red Stag 3: Kodiak brown bear Share this post Link to post Share on other sites
.270 Report post Posted September 17, 2015 Sheep is on caseys bucket list. At least once a week. Mine is just to wake up every morning. Lark. 4 Share this post Link to post Share on other sites
johnnie blaze Report post Posted September 17, 2015 10+# green carp 130" straight up 3pt coues 10 purple eyed whitewings Share this post Link to post Share on other sites
208muley Report post Posted September 17, 2015 Mountain goat Sheep (all 4 of them) Red stag (fair chase) Alaska-Yukon moose Share this post Link to post Share on other sites
briant_az Report post Posted September 17, 2015 Coues deer in Mexico (finally going in January) Archery caribou Archery red stag Share this post Link to post Share on other sites
backcountry_brad Report post Posted September 17, 2015 1. Call in a lion 2. Grizzly bear in Alaska 3. Dall sheep in Alaska Share this post Link to post Share on other sites
ready2hunt Report post Posted September 17, 2015 Brown Bear Moose Mountian lion Not sure why but I never want to hunt Africa. Mine as well. Let me know if you need a buddy 1 Share this post Link to post Share on other sites
Edge Report post Posted September 17, 2015 Sheep is on caseys bucket list. At least once a week. Mine is just to wake up every morning. Lark. my morning chuckle, thanks. Bucket... 1. Called in Mt. Lion 2. Land a rainbow trout in excess of 20# 3. Beat my current 24# Chinook catch(caught on 6# test!) Share this post Link to post Share on other sites
mattys281 Report post Posted September 17, 2015 Some good ones on here. Mine are: #1 Help my daughter get her first deer #2 Finish my deer slam with my bow (1/2 way done now) #3 Shoot a nice 4x4 muley above the treeline Share this post Link to post Share on other sites
SunDevil Report post Posted September 17, 2015 120 inch coues moose sheep 100 lb tuna Share this post Link to post Share on other sites