phillyphan Report post Posted November 7, 2014 WIfe and son got their tags!!! Share this post Link to post Share on other sites
el diablo Report post Posted November 7, 2014 Mine just got hit as well Share this post Link to post Share on other sites
rossislider Report post Posted November 7, 2014 Got 2 tags, just wish I knew if they were javelina or turkey??? 1 Share this post Link to post Share on other sites
MULEPACKHUNTER Report post Posted November 7, 2014 Me and my daughter both have hits. Awesome. Wish I knew which picks. Share this post Link to post Share on other sites
100%DIYazCOUES Report post Posted November 7, 2014 Mine must be archery pig,I only got charged 25.... Share this post Link to post Share on other sites
khmer6 Report post Posted November 7, 2014 got charged for piggies! Share this post Link to post Share on other sites
Danny Report post Posted November 7, 2014 Looks like me and my son got drawn. We should be in 20c Share this post Link to post Share on other sites
bonecollector Report post Posted November 7, 2014 Mine must be archery pig,I only got charged 25.... Turkey and pig are the same amount. 1 Share this post Link to post Share on other sites
100%DIYazCOUES Report post Posted November 7, 2014 Right I was thinking of non permit tag Share this post Link to post Share on other sites
Maverick351 Report post Posted November 7, 2014 Wife and I got our first ever draw tag Share this post Link to post Share on other sites
beerhugger Report post Posted November 7, 2014 My CC was hit but draw results aren't up. I want to know what unit! Share this post Link to post Share on other sites
goinhuntn Report post Posted November 8, 2014 2 pig tags here. Share this post Link to post Share on other sites
Hoss50 Report post Posted November 8, 2014 My group got a hit!!! Share this post Link to post Share on other sites
bhuntin Report post Posted November 8, 2014 my favorite hunt of the year,got tagged for 2, me and my son, unit 21 woot woot!! Share this post Link to post Share on other sites
Yoshi Report post Posted November 9, 2014 Looks like Pig and Gobbler!!! Share this post Link to post Share on other sites