bonecollector Report post Posted December 7, 2011 I will take a little bitty goose. Are u near fashion square mall? Share this post Link to post Share on other sites
coues4u Report post Posted December 8, 2011 I will take a little bitty goose. Are u near fashion square mall? Share this post Link to post Share on other sites
ruthunter Report post Posted December 8, 2011 The blackhole and longhorn back tension releases are sweet. I own both and there A++. Share this post Link to post Share on other sites
cmc Report post Posted December 8, 2011 I'll take a sliverhorn sending PM...(edit and a camo hat if they are available. If not the gray/black one) cmc Share this post Link to post Share on other sites
bowhunter4life Report post Posted December 9, 2011 I picked up mine today, just as said. thanks! Share this post Link to post Share on other sites
Kaffer62 Report post Posted December 9, 2011 Picked up mine as well. Great Deal. Thank you again! Share this post Link to post Share on other sites
coues4u Report post Posted December 9, 2011 Picked up mine as well. Great Deal. Thank you again! Share this post Link to post Share on other sites
Red Rabbit Report post Posted December 9, 2011 My release arrived in the mail yesterday. Thanks for the great servive on a good product. Share this post Link to post Share on other sites
elpepe25 Report post Posted December 9, 2011 got mine yesterday, awesome deal, great guy to purchase from Share this post Link to post Share on other sites
MDH Report post Posted December 10, 2011 Sent you a pm Share this post Link to post Share on other sites
123456 Report post Posted December 11, 2011 Pm sent. Share this post Link to post Share on other sites
cmc Report post Posted December 11, 2011 I'll take a sliverhorn sending PM...(edit and a camo hat if they are available. If not the gray/black one) cmc mine arrived.... thanks for the very quick shipping. cmc Share this post Link to post Share on other sites
mcelkhunter Report post Posted December 12, 2011 PM sent Share this post Link to post Share on other sites